Φόρος περιβάλλοντος σε οχήματα στα πλαίσια της Agenda 21 ..πρώτη φορά αριστερά!.....
Στον δρόμο που έχει χαράξει η Ατζέντα 21
Στον δρόμο που έχει χαράξει η Ατζέντα 21
– Καταργείται το κριτήριο του κυβισμού των οχημάτων ως βάση της φορολόγησής τους
– Μπαίνει «τέλος περιβάλλοντος», Τι θα κάνουν άραγε όσοι δεν έχουν λεφτά να πάρουν καλύτερο-οικολογικότερο αμάξι;
– Η απόσυρση αντικαθιστάται από νέο σύστημα φορολόγησης το οποίο θα επιδοτεί τα οχήματα χαμηλής τιμής αγοράς
Ριζική αναπροσαρμογή του συστήματος φορολόγησης και ταξινόμησης των Ι.Χ. αυτοκινήτων προωθεί το Υπουργείο Οικονομικών.
Όπως ανακοινώθηκε το πρωί της Δευτέρας, το Υπουργείο Οικονομικών «στην προσπάθειά του για τη δημιουργία και παγίωση μιας δικαιότερης και αποτελεσματικότερης φορολόγησης των αυτοκινήτων και ενός γενικότερου εξορθολογισμού του τομέα της αυτοκίνησης, σχεδιάζει»:
Οριστικό: Κατάργηση της ιδιοκτησίας στην Ελλάδα
Εγκρίθηκε από την Ολομέλεια της Βουλής το νομοσχέδιο για τον Ενιαίο Φόρο Ακινήτων. Έτσι το χαράτσι των παγκοσμιοποιητών, το οποίο υποτίθεται ότι θα ήταν προσωρινό, μονιμοποιείται. Η κυβέρνηση υποτάχθηκε στην σοβιετική λογική των «πράσινων» φόρων (ecotax) στο πλαίσιο της Ατζέντας 21 από τον Ο.Η.Ε.
Μόνο ο Βύρων Πολύδωρας ψήφισε κατά της δήμευσης, όπως είπε, στην ουσία κατάργησης της ιδιοκτησίας στην Ελλάδα, αφού πλέον θα πληρώνουμε και με την βούλα ενοίκιο στα ίδια μας τα σπίτια. Η Νέα Δημοκρατία αμέσως τον διέγραψε, ταυτιζόμενη πλήρως με τις πολιτικές της παγκόσμιας οικονομικής ελίτ, που αφορούν την υποδούλωση των ελεύθερων πολιτών, αν και υποτίθεται οικονομικά φιλελεύθερο κόμμα.
Και που να έρθουν οι επόμενοι…
Ριζική αναπροσαρμογή του συστήματος φορολόγησης και ταξινόμησης των Ι.Χ. αυτοκινήτων προωθεί το Υπουργείο Οικονομικών.
Όπως ανακοινώθηκε το πρωί της Δευτέρας, το Υπουργείο Οικονομικών «στην προσπάθειά του για τη δημιουργία και παγίωση μιας δικαιότερης και αποτελεσματικότερης φορολόγησης των αυτοκινήτων και ενός γενικότερου εξορθολογισμού του τομέα της αυτοκίνησης, σχεδιάζει»:
- 1. Κατάργηση του κριτήριου του κυβισμού των οχημάτων ως βάση της φορολόγησής τους. Αντί γι’ αυτό προτείνεται υπολογισμός της φορολογίας στη βάση της λιανικής τιμής (προ φόρων), με προοδευτική αναπροσαρμογή των συντελεστών του τέλους ταξινόμησης.
- 2. Καταβολή ΦΠΑ, έλεγχο στοιχείων και υπαγωγή στις διατάξεις της σχετικής φορολογίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων τα οποία προέρχονται από χώρες του εξωτερικού.
- 3. Θέσπιση αντικινήτρων στην κυκλοφορία παλαιών και ρυπογόνων οχημάτων (π.χ. για οχήματα άνω της 20ετίας) με ένα «τέλος περιβάλλοντος».
- 4. Αντικατάσταση του συστήματος απόσυρσης από ένα δικαιότερο σύστημα φορολόγησης το οποίο θα επιδοτεί τα οχήματα χαμηλής τιμής αγοράς.
- 5. Ανάλογη προσαρμογή των τεκμηρίων διαβίωσης σχετικά με τα αυτοκίνητα.
- 6. Αλλαγή του τρόπου ελέγχου ανασφάλιστων και ανέλεγκτων από ΚΤΕΟ οχημάτων (π.χ. με ηλεκτρονική διασταύρωση των στοιχείων τους).
- Όπως σημειώνεται στην ίδια ανακοίνωση, στο πλαίσιο αυτό το Υπουργείο Οικονομικών προγραμματίζει συναντήσεις με τους φορείς του χώρου της αυτοκίνησης προκειμένου και αυτοί να συνεισφέρουν με τις δικές τους προτάσεις στη διαμόρφωση του καλύτερου δυνατού αποτελέσματος.
Οριστικό: Κατάργηση της ιδιοκτησίας στην Ελλάδα
Εγκρίθηκε από την Ολομέλεια της Βουλής το νομοσχέδιο για τον Ενιαίο Φόρο Ακινήτων. Έτσι το χαράτσι των παγκοσμιοποιητών, το οποίο υποτίθεται ότι θα ήταν προσωρινό, μονιμοποιείται. Η κυβέρνηση υποτάχθηκε στην σοβιετική λογική των «πράσινων» φόρων (ecotax) στο πλαίσιο της Ατζέντας 21 από τον Ο.Η.Ε.
Μόνο ο Βύρων Πολύδωρας ψήφισε κατά της δήμευσης, όπως είπε, στην ουσία κατάργησης της ιδιοκτησίας στην Ελλάδα, αφού πλέον θα πληρώνουμε και με την βούλα ενοίκιο στα ίδια μας τα σπίτια. Η Νέα Δημοκρατία αμέσως τον διέγραψε, ταυτιζόμενη πλήρως με τις πολιτικές της παγκόσμιας οικονομικής ελίτ, που αφορούν την υποδούλωση των ελεύθερων πολιτών, αν και υποτίθεται οικονομικά φιλελεύθερο κόμμα.
Και που να έρθουν οι επόμενοι…
29/05/2015