Κατάσκοπός των ναζί η Κοκό Σανέλ
Η σχεδιάστρια μόδας Κοκό Σανέλ είχε σχέση με την Αμπβερ, την στρατιωτική υπηρεσία πληροφοριών του Χίτλερ, όπως παρουσίασε το ντοκιμαντέρ «Η σκιά μίας αμφιβολίας» (L’Ombre d’ un Doute) που προβλήθηκε στην γαλλική τηλεόραση. Το συγκεκριμένο ντοκιμαντέρ ασχολείται με τον ρόλο των Γάλλων καλλιτεχνών κατά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο.
Όταν οι γαλλικές δυνάμεις ηττήθηκαν από τους Γερμανούς, επέστρεψε στο Παρίσι και εγκαταστάθηκε στο ξενοδοχείο όπου στεγάζονταν και τα γραφεία των γερμανικών ενόπλων δυνάμεων. Μάλιστα, αναφέρθηκε πως είχε σχέση με τον βαρόνο Χανς Γκίντερ φον Ντίνκλαζ, ακόλουθο της γερμανικής πρεσβείας και ανώτατο αξιωματούχο της Γκεστάπο.
Η σχεδιάστρια μόδας, εκμεταλλευόμενη τους νόμους των ναζί, προσπάθησε να πάρει πίσω το άρωμα Chanel No 5 το οποίο είχε πουλήσει το 1924 στην επιχείρηση της εβραϊκής οικογένειας Ουερθέιμερ. Δεν το κατάφερε όμως, αφού είχε ήδη πουληθεί σε άλλον μη Εβραίο επιχειρηματία.
Στο ντοκιμαντέρ παρουσιάστηκε και έγγραφο που αποδεικνύει ότι η διάσημη σχεδιάστρια εργαζόταν ως πράκτορας με αριθμό F-7124 και την κωδική ονομασία Ουεστμίνστερ για λογαριασμό του Χίτλερ.
Η σχεδιάστρια μόδας Κοκό Σανέλ είχε σχέση με την Αμπβερ, την στρατιωτική υπηρεσία πληροφοριών του Χίτλερ, όπως παρουσίασε το ντοκιμαντέρ «Η σκιά μίας αμφιβολίας» (L’Ombre d’ un Doute) που προβλήθηκε στην γαλλική τηλεόραση. Το συγκεκριμένο ντοκιμαντέρ ασχολείται με τον ρόλο των Γάλλων καλλιτεχνών κατά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο.
Όταν οι γαλλικές δυνάμεις ηττήθηκαν από τους Γερμανούς, επέστρεψε στο Παρίσι και εγκαταστάθηκε στο ξενοδοχείο όπου στεγάζονταν και τα γραφεία των γερμανικών ενόπλων δυνάμεων. Μάλιστα, αναφέρθηκε πως είχε σχέση με τον βαρόνο Χανς Γκίντερ φον Ντίνκλαζ, ακόλουθο της γερμανικής πρεσβείας και ανώτατο αξιωματούχο της Γκεστάπο.
Η σχεδιάστρια μόδας, εκμεταλλευόμενη τους νόμους των ναζί, προσπάθησε να πάρει πίσω το άρωμα Chanel No 5 το οποίο είχε πουλήσει το 1924 στην επιχείρηση της εβραϊκής οικογένειας Ουερθέιμερ. Δεν το κατάφερε όμως, αφού είχε ήδη πουληθεί σε άλλον μη Εβραίο επιχειρηματία.
Στο ντοκιμαντέρ παρουσιάστηκε και έγγραφο που αποδεικνύει ότι η διάσημη σχεδιάστρια εργαζόταν ως πράκτορας με αριθμό F-7124 και την κωδική ονομασία Ουεστμίνστερ για λογαριασμό του Χίτλερ.