Ας είναι να τους καταπατήσουμε (*τους μη-εβραίους),ας είναι να τους χτυπήσουμε στην σκέψη τους : Αυτή θα είναι για πάντα η απασχόληση μας.
(Pesachim 87 b Raschi)
Όπως για τον ασβέστη δεν υπάρχει άλλη παρασκευή εκτός από αυτή του καψίματος έτσι δεν υπάρχει και για τους μη-εβραίους άλλος τρόπος από αυτόν του καψίματος (τους).
(Sota 35 b)
Οι μη-εβραίοι να ντροπιαστούν, οι Εβραίοι όμως να χαρούν.
(Baba mezia 33 b)
Οι μη-εβραίοι να τρέμουν, οι Εβραίοι όμως να μη τρέμουν.
(Sukka 29 a)
Οι μη-εβραίοι να τρέμουν από αυτούς (*από τους Εβραίους), οι Εβραίοι όμως όχι.
(Schabbat 156 a)
Οι μη-εβραίοι θα ονομάζονται ΑΝΟΣΙΟΙ... , οι ανόσιοι θα πάνε στην κόλαση, όλοι αυτή οι θεοξεχασμένοι μη-εβραίοι.
(Sanhedrin 110 b Raschi)
Κύριε του κόσμου,. . .σωστά ετοίμασες για τους Ανούσιους (*μη- εβραίους) την κόλαση, αλλά τον παράδεισο για Δίκαιους (*Εβραίους).
(Erubin 19 a)
Ο άνθρωπος (*Εβραίος) είναι υποχρεωμένος, καθημερινά να εκστομίσει τρεις ευλογίες : που δεν με έκανε μη-εβραίο , που δεν με έκανε γυναίκα, που δεν με έκανε αμαθή.
(Menachot 43 b)
Όποιος δεν έχει ντροπή, οι γονείς του δεν στάθηκαν στο όρος Σινά.
(Nedarim 20 a)
Οποίος βλέπει τα κοπάδια των μη-εβραίων, να εκφωνήσει (Jeremja 50, 12): " Ντροπιασμένη είναι η μητέρα σας, ντροπιασμένη ,αυτή που σας γέννησε !"
(Berakot 58 a) 134.
Πόσο σιχαμερό είναι να είσαι απερίτμητος ! Μόνο οι ανόσιοι (*μη-εβραίοι) ντροπιάζονται έτσι, όπως λέγεται: όλοι οι μη-εβραίοι είναι απερίτμητοι.
(Nedarim 21 b)
Ο μη-εβραίος και μη-εβραία είναι μολυσματικοί.
(Schabbat 83 a)
Ο Jose Ben Joezer από την Cereda και Jose Ben Jochanan έθεσαν την ακαθαρσία πανω στους μη-εβραίους.
(Schabbat 14 b, 15 a)
Οι κατοικίες των μη-εβραίων θεωρούνται ακάθαρτες.
(Pesachim 9 a, Ohalot 18, 7)
Οι κατοικίες των μη-εβραίων δεν μετράνε σαν κατοικία.
(Erubin 62 a, 75 a)
Η αυλή των μη-εβραίων είναι ίδια με έναν στάβλο.
(Erubin 62 a, 62 b)
Οι μη-εβραίες από την γέννηση τους θεωρούνται ακάθαρτες.
(Schabbat 16 b, 17 a; Aboda zara 36 b; Nidda 31 b)
Όποιος κοιμηθεί με μια μη-εβραία, είναι ένοχος, γιατί κοιμήθηκε με μια πόρνη.
(Sanhedrin 82 a; Aboda zara 36 b)
Η μη-εβραία υπηρέτρια είναι μια πόρνη.
(Aboda zara 36 6 Raschi)
Εσείς οι Εβραίοι είσαστε τα πρόβατα μου, τα πρόβατα της βόσκης μου, άνθρωποι είσαστε εσείς. Λέγεστε άνθρωποι, οι μη-εβραίοι δεν λέγονται άνθρωποι.
(Jebamot 61 a)
Οι μη-εβραίοι δεν λέγονται άνθρωποι.
(Jebamot 61 a Tosafot)
Επιτρέπεται οι μη-εβραίοι να ονομάζονται άνθρωποι; Όχι! Διότι λέει στον (Hesekiel 34, 31): Εσείς όμως είσαστε τα πρόβατα μου, τα πρόβατα της βόσκης μου- άνθρωποι είσαστε εσείς. Λέγεστε άνθρωποι - οι μη-εβραίοι δεν λέγονται άνθρωποι.
(Keritot 6 b)
Εσείς (*οι Εβραίοι) είσαστε Άνθρωποι - λέγεστε Άνθρωποι, οι μη-εβραίοι όμως δεν λέγονται άνθρωποι, αλλά ζώα.
(Baba mezia 114 b)
Το κρέας τους (*των μη-εβραίων) μοιάζει με αυτό των γαϊδουριών.
(Berakot 25 b; Schabbat 150 a; Jebamot 98 a; Nidda 45 a)
Ο δικός τους (*των μη-εβραίων) σπόρος είναι σπόρος αλόγων.
(Jebamot 22 a Raschi, 22 a Tosafot, 98 a; Ketubot 3 b Tosafot)
Ο δικός τους (*των μη-εβραίων) σπόρος είναι όπως αυτός των ζώων.
(Ketubot 3 b Tosafot)
Ο γάμος των μη-εβραίων είναι όπως η συνουσία των ζώων.
(Sanhedrin 74 b Tosafot)
Η συνουσία με έναν μη-εβραίο μετράει σαν συνουσία με ένα από τα ζώα.
(Ketubot 3 b Tosafot; Sanhedrin 74 b Tosafot)
Τέτοιοι, που ζουν στην ακολασία όπως τα δικά μας γαϊδούρια και ζώα, έτσι είναι και οι μη-εβραίοι.
(Sanhedrin 57 a Raschi)
Ξεκίνα και χτύπα, θυγατέρα Σιον, γιατί εγώ (*ο Ιαχβε) θα κάνω το κέρατο σου σιδερένιο και τα νύχια σου κοφτερά, για να συντρίψεις πολλούς λαούς.
(Erubin 101 a)
Μια Εβραία δεν επιτρέπεται να βοηθήσει στην γέννα μιας μη-εβραίας, διότι θα βοηθούσε να γεννηθεί ένα παιδί για την ειδωλολατρία. Ακόμα δεν επιτρέπεται να αφεθεί μια μη-εβραία να βοηθήσει μια Εβραία στην γέννα, διότι είναι (*η μη-εβραία) ύποπτη της αιματοχυσίας . . .,γιατί μπορεί (*η μη-εβραία) να βάλει το χέρι της επάνω στον κρόταφο του παιδιού και να το σκοτώσει χωρίς να το καταλάβει κανείς. . .Μια Εβραία δεν επιτρέπεται να θηλάζει το παιδί μιας μη-εβραίας γιατί βοηθάει να ανατραφεί ένα παιδί για την ειδωλολατρία. Ακόμα μια μη-εβραία δεν επιτρέπεται να θηλάζει το παιδί μιας Εβραίας, διότι είναι (*η μη-εβραία) ύποπτη της αιματοχυσίας . . .,γιατί μπορεί (*η μη-εβραία) να αλείψει την θηλή από έξω με δηλητήριο και να σκοτώσει το παιδί.
(Aboda zara 26 alb)
Ο ραβίνος Schila έβαλε να μαστιγώσουν έναν άνδρα, διότι αυτός κοιμήθηκε με μια μη-εβραία. Τότε αυτός (*άνδρας) πήγε και τον μήνυσε (*τον ραβίνο) στον βασιλιά .Έτσι αυτός (*ο βασιλιάς) έστειλε ένα υπάλληλο προς αυτόν, και όταν έφτασε, ρωτήσανε αυτόν (τον ραβίνο) : Γιατί έβαλες να μαστιγώσουν αυτόν τον άνδρα ;
Αυτός απάντησε : Κοιμήθηκε με μια γαϊδούρα.
Αυτοί είπαν: Έχεις μάρτυρες;
Αυτός (*ο Schila): Ναι! Τότε εμφανίστηκε ο Elijahu,ο οποίος τους φάνηκε ως άνθρωπος και το βεβαίωσε αυτό.
Αυτοί: Αν είναι έτσι, τότε του αξίζει ο θάνατος. . .
Όταν αυτός (ραβίνος Schila) έφευγε, του μίλησε ένας άνδρας: Ώστε ο Παντελεήμων (θεός) επιτρέπει να γίνονται θαύματα για ψεύτες;
Αυτός (Schila): Μιαρέ (*ανόσιε) ! Δεν λέγονται αυτοί (*οι μη-εβραίοι) γαϊδούρια; Αφού λέει (Ιεζεκιήλ 23,20): το κρέας τους είναι ίδιο με αυτό των γαϊδουριών.
Όταν αυτός (ραβίνος Schila) είδε αυτόν (τον άνδρα) να βγαίνει έξω, για να διηγηθεί σε αυτούς (*τους μη-εβραίους) ότι τους αποκάλεσε γαϊδούρια (* τους μη-εβραίους υπάλληλους) είπε : Αυτός είναι ένας διώκτης (*μου),και ο "Νόμος" λέει: Αν κάποιος θέλει να σε σκοτώσει, τότε πρόλαβε τον και σκότωσε τον !
Έτσι τον χτύπησε (*o ραβίνος Schila) με την ράβδο και τον σκότωσε.
(Berakot 58 a)
Το να συζητάς οτιδήποτε με ένα Μη-Εβραίο περί τα δικά μας θρησκευτικά θέματα είναι το ίδιο με το να σκοτώνεις όλους τους Εβραίους, διότι αν ήξεραν τι διδάσκαμε για αυτούς, θα μας σκότωναν (αυτοί) στα ανοιχτά.
(Libbre David 37)
Μην σώζετε τους Μη-Εβραίους που κινδυνεύουν από θάνατο.
(Hilkkoth Akum Z1)