Μια νύχτα, ο Μωάμεθ περίμενε να τον επισκεφτεί ο Γαβριήλ, αλλά ο άγγελος δεν εμφανίστηκε. Ο Προφήτης τον συνάντησε αργότερα και του παραπονέθηκε, οπότε ο άγγελος τον ενημέρωσε πως οι άγγελοι δεν παρουσιάζονται σε σπίτια όπου κατοικούν σκύλοι.
Ο Μωάμεθ, τότε, διέταξε τη σφαγή των σκύλων, εξαιρώντας μόνο «το σκυλί που προορίζεται για την προστασία μεγάλων χωραφιών ή μεγάλων κήπων». Πέρα απ’ αυτό, οι άγγελοι δεν συνοδεύουν ταξιδιώτες αν έχουν μαζί τους σκυλί [χαντίθ: Muslim #5248 / Bukhari Vol. 4, #448 / Bukhari Vol. 7, #843 / Muslim, #5276].
Η εντολή να σκοτωθούν τα σκυλιά επαναλαμβάνεται και αλλού, όπου μερικές φορές περιορίζεται στη θανάτωση μόνο των μαύρων στο χρώμα, καθώς «ίσως αυτά είναι πιο πονηρά ανάμεσά τους». Επίσης, τα μαύρα σκυλιά με δύο σημάδια στα μάτια τους χαρακτηρίζονται «διάβολοι» [Abu Dawud #2839 και η σημείωση στο χαντίθ / Muslim #3813 / Bukhari Vol. 4, #540].
Αν ένα σκυλί γλύψει ένα σκεύος, αυτό πρέπει να πλυθεί 7 φορές και μετά να τριφτεί με άμμο (το τρίψιμο με άμμο χρησιμοποιούνταν ακόμα και για τον καθαρισμό του προσώπου εκείνη την εποχή) [Muslim #055].
Στα χαντίθ, λέγεται επίσης πως αν κάποιος προσεύχεται και περάσει ένας σκύλος από μπροστά του (δηλαδή μεταξύ του πιστού και της Μέκκας) η προσευχή ακυρώνεται [Bukhari Vol. 1, #490 / Muslim #1032 / Abu Dawud #0704].
Αλλά ίσως η πιο βαριά απαγόρευση εναντίον της συντροφιάς του κατοικίδιου είναι η προειδοποίηση του Προφήτη πως, όποιος έχει σκύλο, θα του αφαιρείται ένα μέρος των καλών του πράξεων κάθε μέρα. Είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς κάτι χειρότερο για έναν πιστό από το να διαγράφεται από το αρχείο των καλών του πράξεων, οι οποίες θα του επιτρέψουν εν τέλει την είσοδο στον παράδεισο, ένα μέρος του, μόνο και μόνο λόγω της ιδιοκτησίας ενός ζώου. [Bukhari Vol. 3, #515].
Στο Ιράν, «συλλαμβάνουν» σκυλιά και τα μεταφέρουν σε «μη κοινοποιήσιμες τοποθεσίες», ενώ οι ιδιοκτήτες τους δεν λαμβάνουν ποτέ απάντηση από τις αρχές για το τι τους συνέβη. Σκυλιά-φύλακες και κυνηγόσκυλα πάντα επιτρέπονταν και, όσο τα κατοικίδια ήταν ελάχιστα, ήταν και σχετικά ανεκτά. Αλλά όταν, τα τελευταία χρόνια, όλο και περισσότεροι αστοί άρχισαν να προσομοιάζουν τη Δύση στον τρόπο ζωής και τα κατοικίδια σκυλιά άρχισαν να αυξάνονται, οι αρχές έβαλαν στο μάτι τους ιδιοκτήτες σκυλιών, ενώ Ισλαμικοί ηγέτες χαρακτήρισαν το φαινόμενο «τυφλή μίμηση» της Δυτικής κουλτούρας που θα οδηγούσε στη διαφθορά του θεσμού της οικογένειας και σε υπονόμευση κοινωνικών αξιών.
Στη Βρετανία, τέθηκε θέμα ακόμα και σχετικά με τα σκυλιά που χρησιμοποιούνται από τις αρχές για την καταπολέμηση της τρομοκρατίας σε σταθμούς τρένων. Τυχόν επαφή των σκυλιών με αποσκευές τις μολύνει στο μυαλό κάποιων Μουσουλμάνων, και, αν και οι αρχές είπαν πως θα συνεχίσουν τη χρήση σκυλιών σε οποιονδήποτε επιβάτη, ‘οι χειριστές θα είναι ενήμεροι περί πολιτιστικών ευαισθησιών».
Συμβαίνει επίσης το να αρνείται κάποιος Μουσουλμάνος ταξιτζής σε τυφλούς την είσοδο στο όχημά του αν συνοδεύονται από σκύλο-οδηγό τυφλών.
Η θέση των σκυλιών στο Ισλάμ είναι αμφιλεγόμενη, με πολλούς Μουσουλμάνους να πιστεύουν πως αν κατέχουν, αγγίξουν ή βρεθούν στην παρουσία σκύλου, θα υποπέσουν σε ασέβεια σύμφωνα με τις κατηχήσεις του Μωάμεθ. Φαινόμενα σαν τα παραπάνω είναι πολυπληθή στον Μουσουλμανικό κόσμο, αφού πολλοί Μουσουλμάνοι θεωρούν τα σκυλιά «naji», που σημαίνει «ακάθαρτα», ενώ μια αναζήτηση στο google θα εμφανίσει φρικιαστικές εικόνες κακοποίησης σκυλιών.
CANADIAN DOG JIHAD?
Δημοσίευση σχολίου