Ο.Ε.Α. - Σελήνη: Ιερά Σελήνη και ΙΑΧΒΕ (Τωβίτ, 13,15-18)

Ιερουσαλήμ: ΙΕΡΑ ΣΕΛΗΝΗ και θρησκείες του Γιαχβέ


Ή "ιερό σεληνιακό ιερατείο".

Όμοια ετυμολογία φαίνεται να έχουν και οι Λευίτες και το Λευϊτικό ιερατείο από την αντίστοιχη εβραική λέξη Εύα=Εύαν=Λεύαν=Λέβαν=Σελήνη ήτοι Σεληνιαζόμενο εβραικό ιερατείο ή αν θες η δρακονιανή θηλυκή καρκινική μήτρα "Εύα" ή "Λεύα" που γένησε Κινέζους και μογγολο-εβραίους δια γενετικής μηχανικής και δια γενοκτονιών Πελασγών.

Όμοια κατάληξη προκύπτει και από τα σεληνιακά ραδιομηνύματα του τύπου:

"ΜΑΡΑ (ή ΛΑΜΑ) ΡΑΜΠΙ ΑΛΑΡΝΤΙ ΝΤΙΝΤΙ ΕΝΤΑΒΟΥΕΡ ΕΣΑ ΚΟΥΝ ΣΑΛΗΜ”.
ΜΑΡΑ (ή ΛΑΜΑ) ΡΑΜΠΙ ΑΛΑΡΝΤΙ ΝΤΙΝΤΙ ΕΝΤΑΒΟΥΕΡ ΕΣΑ ΚΟΥΝ ΣΑΛΗΜ”.Για τα οποία ο Γάλλος συγγραφέας Ρομπέρ Σαρού ισχυρίστηκε πως ο αστροναύτης Αλ Γουώρντεν τη στιγμή που περπατούσε στη Σελήνη, άκουσε μια σειρά από αυτές τις ανεξήγητες λέξεις.

Το συγκεκριμένο κομμάτι του άρθρου φαίνεται να παριστάνει τον βλακοηλίθιο αναφέροντας ότι δήθεν τάχα πρόκειται για άγνωστες αμετάφραστες λέξεις (!!!).

Για το ΛΑΜΑ και το ΡΑΜΠΙ δεν χρειάζονται σχόλια.
Όσον αφορά το ΚΟΥΝ είναι το γνωστό εβραιομογγολικό ΧΑΝ - ΚΑΝ - ΚΟΕΝ και σημαίνει ΗΓΕΤΗΣ ΤΗΣ ΜΟΓΓΟΛΟΕΒΡΑΙΚΗΣ ΧΑΒΡΑΣ.

Ενώ το ΣΑΛΗΜ πρόκειται για την ίδια ρίζα με την ΙΕΡΟΥ-ΣΑΛΗΜ και σημαίνει ΣΕΛΗΝΗ.

(ΚΟΥΝ ΣΑΛΗΜ = ΑΡΧΗΓΟΣ ΣΕΛΗΝΗ, ΗΤΟΙ Η ΣΕΛΗΝΗ ΗΓΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΘΟΔΗΓΕΙ ΤΟΥΣ ΚΙΝΕΖΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΟΓΓΟΛΟΥΣ)(Ομοια μηνύματα θα βρείτε στο κείμενο της Ο.Ε.Α. ΙΑ'1988 τα οποία εντόπισαν οι επιστήμονες της Ο.Ε.Α.)

Όμοια ρίζα προέρχεται και από τον αραβοσημιτικό χαιρετισμό
 
ΣΑΛΑΜ ΑΛΕΧΟΥΜ ή ΣΕΛΗΜ ΑΛΛΑΧ ή ΣΕΛΗΝΙΑΚΟΣ ΑΛΛΑΧ (ΙΔΕ ΚΑΙ ΣΗΜΑΙΕΣ ΙΣΛΑΜΙΚΩΝ ΚΡΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΗΜΙΣΕΛΗΝΟ)
 
Ο ΔΗΘΕΝ ΤΑΧΑ "ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΣ ΘΕΟΣ" ΤΟΥΣ ΑΛΛΑΧ-ΕΛΛΟΧ-ΓΙΑΧΒΕ-ΣΙΝ-ΣΙΩΝ-ΣΕΝΤΑΪ-ΤΖΙΟΥΝΤ-ΤΖΕΝΤΑΪ-ΙΟΥΔΑΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΔΟΓΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΑΝ ΚΑΙ ΔΗΘΕΝ ΤΑΧΑ ΕΙΝΑΙ "ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ" ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΑ ΚΑΤΟΙΚΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΔΡΑΖΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΞΕΚΑΡΦΩΤΟ ΚΟΣΜΙΚΟ ΚΟΚΚΟ ΑΜΜΟΥ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ  ΑΠΕΙΡΑΡΙΘΜΟΥΣ ΓΑΛΑΞΙΕΣ, ΗΤΟΙ ΣΤΗ ΣΕΛΗΝΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΓΑΛΑΞΙΑ ΚΑΙ ΗΛΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ(!!!).

ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ "ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ" ΟΜΟΙΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ Η ΓΥΝΗ (= Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΨΕΥΔΟΘΕΟΥ ΕΛΛΟΧ-ΑΛΛΑΧ-ΣΙΝ-ΣΙΩΝ) ΠΑΤΑ (ΕΔΡΑΖΕΙ) ΣΤΗ ΣΕΛΗΝΗ".

Όσον αφορά για το "ΕΝΤΑΒΟΥΕΡ" στο παραπάνω σεληνιακό ραδιο-μήνυμα ή τηλεπαθητικό (ψυχοτρονικό) μήνυμα, επρόκειτο για το όνομα του σκάφους του Απόλλωνα-15: "ΕΝΤΕΒΟΡ" με το οποίο πέταξε ο Αστροναύτης Αλ Γουωρντεν που άκουσε και μαρτυρά για αυτό το σεληνιακό μήνυμα.

Πιθανότατα το μήνυμα επρόκειτο για μια απειλή ή κάποιο τελεσίγραφο προς το πλήρωμα του Απόλλωνα-15 από τους Δρακονιανούς Αρχηγούς της Σελήνης να εγκαταλείψουν αμέσως τις αποστολές προσελήνωσης και να τσακιστούν να φύγουν οι Αμερικάνοι από το δρακονιανό υπερσκάφος, ως μήνυμα το οποίο θα μεταφράστηκε πλήρως και εγκαίρως από τα μυστικά επιτελεία της ΝΑΣΑ τα οποία και πράγματι μετά από 2 επόμενες αποστολές (μετά την Απ-17) αν και αρχικά σχεδίαζαν συνεχείς φιλόδοξες σεληνιακές αποστολές και δημιουργία σεληνιακής βάσεως, τελικά εγκατέλειψαν τελείως τις προσεληνώσεις από το 1972 μέχρι και σήμερα. 

Δήλωση Σουηδού Αστροφυσικού:

"Αν λέγαμε στον κόσμο τι πραγματικά συμβαίνει στο εγγύς Διάστημα, δεν θα μας πίστευε και θα μας περνούσε για τρελλούς. Επομένως δεν λέμε τίποτε, παρακαλώ μη με πιέζετε"._Δήλωση Ο.Ε.Α. - Πρυτανεία Αθηνών:

"Θα πούμε στον Κόσμο τι συμβαίνει (στο εγγύς Διάστημα) και θα μας χαρακτηρίσουν τρελλούς. Πρέπει όμως να το κάνουμε τοις ρήμασι φιλοσόφων περί Αληθείας πειθόμενοι, με οποιοδήποτε κόστος, έστω και αν εγκλειστούμε σε "Ψυχιατρικές" Φυλακές."._Σχεδιασμός Κυβερνητών Σκάφους "ΣΕΛΗΝΗ":

"Προετοιμασία Φυγής Σκάφους "Σελήνη" και "Ανταναιρέσεως Σκάφους "Σελήνη" προς περιοχή Αραιώσεων". (Διδασκαλία "Αγίου Όρους")Σχεδιασμός "Πολιτισμών" Περιοχής Σείριου:

Άστρο Σείριος σε Πορεία Αλματικής Συρρικνώσεως και ακολουθούσης Αλματικής Εκρήξεως με αποσύνθεση 13ων εξαρτωμένων Ηλιακών Συστημάτων. Μηχανισμός Μεταπτώσεως σε Σείριο Νάνο και Σείριο Νόβα. Προετοιμασία Καθυστερήσεως Φαινομένου μέσω προκλήσεως Πυρηνικών Εκρήξεων Αραιώσεως Περιβάλλοντος εις Σείριο - 12 Ηλιακά Συστήματα - Αντιστοιχούντες Πλανήτες. Διάσωση όλων των πληθυσμών αδύνατος. Επιλογή πληθυσμών για διάσωση με κριτήριο συνεργασίας σε Κατάσταση και Μέτρα Εκτάκτου Ανάγκης."Δήλωση "Μεμυημένων" της NASA:

"Πρόγραμμα Κατασκευής Διαστημικών Σταθμών-Σκαφών για Διάσωση-Φυγή Μεμυημένων Προνομιούχων."http://ellhnkaichaos.blogspot.gr/2010/12/blog-post_03.html

Η ΑΝΩ ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ

Αρχιμανδρίτου ΔΑΝΙΗΛ ΓΟΥΒΑΛΗ

«Δεδοξασμένα ελαλήθη περί σου, η πόλις του Θεού»
(Ψαλμ. 86ος)
 
Θα επισκεφθούμε μία πόλη. Μία ασύγκριτη και υπερθαύμαστη πόλη. Αν συνεργάζονταν οι
καλύτεροι αρχιτέκτονες και μηχανικοί της γης και αν χρησιμοποιούνταν τα εκλεκτότερα
οικοδομικά υλικά και αν διατίθενταν κολοσσιαία χρηματικά ποσά, τέτοια πόλις δεν θα χτιζόταν.

Αν την γέμιζαν με τα πιο ωραία οικοδομήματα, τους πιο όμορφους κήπους, με θαυμαστά πάρκα και
άλση, με ονομαστά μουσεία, με βιβλιοθήκες, με αγορές, με τόπους ψυχαγωγίας- δεν θα έλεγε
τίποτε μπροστά στην πάλι πού εμείς θα επισκεφθούμε.

Πώς ονομάζεται αυτή η απαράμιλλη πόλις; Έχει διάφορες ονομασίες: Πόλις αγία, πόλις του
θεού, μέλλουσα πόλις, σκηνή του θεού, νέα Σιών, νέα Ιερουσαλήμ, «καινή» (καινούργια)
Ιερουσαλήμ.

Ονομάζεται και άνω πόλις, άνω μητρόπολις, άνω Ιερουσαλήμ. Ξεχωρίζει από κάθε γνωστή μας
πόλη, γιατί δεν σχεδιάσθηκε και δεν χτίσθηκε από ανθρώπους, αλλά από τον Ίδιο τον Θεό.

Τι ωραία πού το διατυπώνει ο Απόστολος Παύλος στην προς Εβραίους επιστολή!

Η Άνω Ιερουσαλήμ

http://www.egolpion.net/anw_ierousalim.print.el.aspx 2/9

«Εξεδέχετο γαρ την τους θεμελίους έχουσαν πάλιν ης τεχνίτης και δημιουργός ο Θεός»...πού
σημαίνει: «Περίμενε ο Αβραάμ να κατοίκηση κάποτε στην πόλη με τα γερά θεμέλια, την οποία
τεχνούργησε και δημιούργησε ο Θεός», (11,10) .
 
Συγκλονιστικό και να το σκεφθεί κανείς. Ο αιώνιος Θεός με την ανεξιχνίαστη σοφία του, την
απεριόριστη δύναμί του και τον άπειρο πλούτο του κατασκεύασε μια πόλη. Πώς να συλλάβη
ανθρώπινο μυαλό το μεγαλείο, τον πλούτο, την δόξα της, τα κάλλη της.

Το χρυσό στόμα της Εκκλησίας μας, ο Ιερός Χρυσόστομος στην 25 η ομιλία του στο κατά Ιωάννην
Ευαγγέλιο νουθετεί: «Ας φροντίσουμε να γίνουμε πολίτες της «άνω πόλεως». Μέχρι πότε θα μένουμε στην εξορία»; Και ερμηνεύοντας των 47ο ψαλμό σημειώνει; «Συνεχώς και πάντοτε να στρέφουμε το νου μας προς την πόλι μας, την Ιερουσαλήμ και να φανταζόμαστε πάντα τις ομορφιές της - «αυτής τα κάλλη διαπαντός φανταζόμενοι».

Είναι η μητρόπολις του βασιλέως των αιώνων. Σ' αυτήν υπάρχουν τα πνεύματα των δικαίων, οι
χοροί των Πατριαρχών, των Αποστόλων και όλων των αγίων. Σ' αυτήν όλα είναι σταθερά και
αμετακίνητα. Σ' αυτήν υπάρχουν οι ομορφιές πού δεν φθείρονται και πού δεν φαίνονται - «τα
άφθαρτα και αθέατα κάλλη».

Πόλις πανέμορφη, πόλις με άφθαρτα και αθέατα κάλλη. Η ωραιότερη πόλις των αιώνων,
των εθνών, του σύμπαντος. Εμπρός λοιπόν να την γνωρίσουμε.

Με ξεναγούς πρώτα τους Αγίους της Π. Διαθήκης και στην συνέχεια της Κ. Διαθήκης. Με την
βοήθεια των πρώτων θα την αντικρίσουμε θαμπά, «σκιωδώς», ενώ με των δεύτερων καθαρώτερα.

Αρχίζουμε με τον μεγάλο Αβραάμ. Στην χώρα της Παλαιστίνης όπου μετώκησε με εντολή του
Θεού δεν ήθελε να εγκατασταθεί κάπου μόνιμα. Περιφρονούσε κώμες και πόλεις. Γυρνούσε πότε
εδώ και πότε εκεί μαζί με τους πολυάριθμους δούλους του και τα ποίμνια του. Κάθε τόσο έλεγε
«πάροικος και παρεπίδημος εγώ ειμί». Το ίδιο ισχύει και για τους διαδόχους του Πατριάρχες
Ισαάκ και Ιακώβ. Όταν έλεγε ο Αβραάμ στους Χαναναίους ότι είναι πάροικος και παρεπίδημος
νόμιζαν ότι οφειλόταν αυτά στην απομάκρυνση από την πατρίδα του. Αλλά εκείνος εννοούσε το
ότι βρισκόταν μακριά από την πόλη του θεού. Ο Αβραάμ δεν σκεφτόταν την επίγεια πατρίδα του,
αλλά την επουράνια.

Οπωσδήποτε ο Θεός του την είχε δείξει σε όραμα. Μαγεύτηκε ο νους του και δεν έβλεπε τον
καιρό να εγκατάλειψη την γη για να κληρονομήσει την ουρανιά πόλη.

«Ομολόγησαν - γράφει ο Απόστολος Παύλος - ότι είναι ξένοι και παρεπίδημοι πάνω στην γη. Με
αυτά τα λόγια δείχνουν ότι επιζητούν πατρίδα. Και αν βέβαια είχαν στον νου τους εκείνη από όπου
έφυγαν, είχαν τον χρόνο να ξαναγυρίσουν. Αλλά τώρα λαχταρούν καλύτερη πατρίδα, δηλαδή
επουράνια. Γι' αυτό και ο Θεός δεν ντρέπεται να ονομάζεται δικός τους Θεός. Και τους έχει
ετοιμάσει πόλη» (Έβρ. 11,13-16).

Οι Πατριάρχες λοιπόν της Π. Διαθήκης το γνώριζαν πολύ καλά πώς υπάρχει στον ουρανό μία
θεοκατασκεύαστη πόλη, πού τους περιμένει. Η ομορφιά της Ουρανίας αυτής πατρίδας έσβηνε κάθε
πόθο προς την επίγεια. \

Και ο Δαβίδ επίσης είδε την άνω Ιερουσαλήμ.

Και μάλιστα αντίκρισε κι ένα ποτάμι να κυλάει ανάμεσα της. 

Άκουσε και τον ευχάριστο ήχο των ζωηρών υδάτων του:

«Του πόταμου τα ορμήματα ευφραίνουσι την πόλιν του Θεού»
(ψαλμ, 45ος)
 
Ας μη νομίσει κανείς ότι πρόκειται για την κάτω Ιερουσαλήμ, γιατί απ' αυτήν δεν περνάει κανένας
ποταμός με ορμητικά ύδατα. Σχετικά παρατηρεί ο αδελφός του Μ. Βασιλείου άγιος Γρηγόριος
Νύσσης: «Τα ορμητικά νερά του θεϊκού ποταμού, δηλαδή τα διάφορα χαρίσματα του αγίου
Πνεύματος ευφραίνουν την επουράνια πόλη του Θεού...».

Αλλά και ο Δαβίδ και η πόλις του έχουν να μας μιλήσουν για την άνω Ιερουσαλήμ. Μετέβαλε μία
άσημη πόλη την Ιεβούς σε Ιερουσαλήμ, σε πολιτικό και θρησκευτικό κέντρο του Ισραηλιτικού λάου. Την έκανε πρωτεύουσα πού ένωσε το δωδεκάφυλο. Εβασίλευσε σ' αυτήν με δικαιοσύνη, «ποιών κρίμα και δικαιοσύνην επί πάντα τον λαόν αυτού» (Β' Βασ. 8,15)

. Την περιέβαλε με επιβλητικά τείχη και ισχυρές πύλες. Και η τοποθεσία, άκρως κατάλληλη. Μέρος υψηλό και απόρθητο. Ο δρόμος προς αυτήν, ανηφορικός. Πορεία ανοδική. Όλα αυτά με μυστικό τρόπο μιλούν για την άνω Ιερουσαλήμ. Μυστικές προεικονίσεις.

Το ύψος της κάτω Ιερουσαλήμ εικονίζει το ουράνιο ύψος της άνω πόλεως. Η ανάβασις
προς αυτήν, την ιερή άνοδο προς τις αρετές, τον Θεό, την Ουρανία πατρίδα. Τα ισχυρά τείχη
της μίας, τα αντίστοιχα απόρθητα τείχη της άλλης. Η δίκαιη βασιλεία του Δαβίδ, τον βασιλέα
της άνω Ιερουσαλήμ πού «αγάπησε την δικαιοσύνη και εμίσησε την ανομία». Τι ωραίο πού ήταν
στο χρόνια του Δαβίδ να βλέπεις να συρρέουν στην Ιερουσαλήμ όλες οι φυλές του Ισραήλ, και
μάλιστα στις ωραίες θρησκευτικές τελετές. Αυτό αινιγματικά προτυπώνει την μελλοντική
συγκέντρωση όλων των κατά πνεύμα Ισραηλιτών από όλα τα έθνη στην ουράνια πόλη.

Υπέροχα λόγια για την άνω Ιερουσαλήμ σημειώνει ο προφητάναξ στον 86ο ψαλμό. Την
αντιδιαστέλλει από την κάτω Ιερουσαλήμ, την αποκλειστική κατοικία των Εβραίων. Σ' αυτήν θα
συγκεντρωθούν σεσωσμένοι από όλα τα έθνη. Χαναναίοι πού αντιπροσωπεύονται από την Ραάβ. Ανατολικοί λαοί πού εκπροσωπούνται από τους Βαβυλωνίους. Λαοί των περιοχών της
Μεσογείου πού υποδηλώνονται από την φοινικική Τύρο. Φυλές της Αφρικής πού επισημαίνονται με τους Αιθίοπες.

Για όλους αυτούς η πόλις του Θεού θα είναι μητέρα.

Ο καθένας, θα αναφωνεί: «Μητέρα μου, Σιών»! («Μήτηρ Σιών ερεί άνθρωπος» - στ. 51.)

Γίνεται λόγος σ' αυτόν τον Ψαλμό για την υψηλή θέση της πόλεως και για τα ισχυρά θεμέλια της
πού κατασκευάσθηκαν από τον ίδιο τον Θεό: «Οι θεμέλιοι αυτού εν τοις όρεσι τοις αγίοις... Αυτός
εθεμελίωσεν αυτήν ο Ύψιστος » (στ. 1 και 5) .

Όλοι οι κάτοικοί της θα πλέουν σε πέλαγος ευτυχίας. «Ως ευφραινομένων πάντων η κατοικία εν σοί»
(στ. 7) . Ορισμένες έννοιες αυτού του Ψαλμού αναφέρονται στην Εκκλησία. Μεταξύ όμως της Εκκλησίας και της άνω Ιερουσαλήμ δεν υπάρχουν διαφορές, αφού η δεύτερη αποτελεί την φυσική κατάληξη της πρώτης. Πόλις του θεού είναι η Εκκλησία και «δεδοξασμένα ελαλήθη περί αυτής».

Όμοια και η άνω Ιερουσαλήμ είναι Εκκλησία, «Εκκλησία πρωτοτόκων» όπως το λέει ο Απόστολος Παύλος.

Αλλά και ο Τωβίτ μας ομιλεί για την ένδοξη πόλη. Βρέθηκε αιχμάλωτος των Ασσυρίων στην
Νινευή, μετά την καταστροφή του βορείου βασιλείου των Εβραίων. Πόσο εντυπωσιακά είναι τα
λόγια του στην δοξολογητική του προσευχή! Πόσο περίλαμπρη οραματίζεται την πόλη του Θεού!

«Ας δοξάζη η ψυχή μου των Θεό
τον μεγάλο βασιλέα,
διότι θα οικοδομηθή Η Ιερουσαλήμ
με ζαφείρι και σμαράγδι·
τα τείχη σου με πολύτιμα πετράδια·
και οι πύργοι και οι προμαχώνες με καθαρό χρυσάφι.
Και οι πλατείες της Ιερουσαλήμ
θα κατασκευασθούν με πολύτιμα πετράδια,
βήρυλλο, άνθρακα και λίθο από το Σουφείρ».
(Τωβίτ, 13,15-18)

Αυτά δείχνουν την μελλοντική δόξα, όχι της επίγειας αλλά της άνω Ιερουσαλήμ και μας φέρνουν
στο νου τα οράματα του θεολόγου, στην Πάτμο. 

Ακόμη στα μάτια του Τωβίτ η Ιερουσαλήμ προβάλλει σαν ένας απέραντος ναός πού αντηχεί από δοξαστικές υμνωδίες:

«Και θ' αναφωνούν όλοι οι δρόμοι της,
αλληλούια,
και θ' ακούγωνται τα δοξολογικά λόγια:
Ευλογητός ο Θεός
πού ύψωσε όλους τους αιώνες».
 
Πιο ενθουσιαστικά μας ομιλεί για την Θεοκατασκεύαστη πόλη ο προφήτης Ησαΐας:

«Να φωτίζεσαι, να φωτίζεσαι, ω Ιερουσαλήμ,
διότι ήρθε το φως σου.
και ή δόξα του Κυρίου
ανέτειλε σε σένα».
(60,1)
 
«Ο πλούτος της θάλασσας θα έρθει σε σένα, και ο πλούτος των εθνών και των λαών... θα κουβαλήσουν χρυσάφι και λιβάνι και πολύτιμους λίθους» (60,5-6) .

Αντί για χαλκό θα σου φέρω χρυσάφι, και αντί για σίδερο ασήμι» (60,17) . «θα κάνω τα θεμέλια σου με ζαφείρι. θα κάνω τις επάλξεις σου με ίασπι (διαμάντι πού κρυσταλλίζει, συνήθως κόκκινο), τις πύλες σου με κρυστάλλινες πέτρες και το τείχος σου με εκλεκτά πετράδια (54, 1 1-12)

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη