Μάρης «παντός καιρού» και… Κυβερνήσεως - Η πρώτη χάρη στην κυβέρνηση Μητσοτάκη και το... αντάλλαγμα
Δευτέρα 22 Ιουλίου 2019:
Σαν βόμβα «έσκασε» η είδηση ότι ο Πρόεδρος του ΕΣΡ κ. Αθανάσιος Κουτρουμάνος αποκάλυψε πως «ο επιχειρηματίας κ. Δημήτρης Μάρης είχε δηλώσει ότι ο ραδιοφωνικός σταθμός News 247 θα είναι μουσικός και εξελίχθηκε σε ενημερωτικό, κάτι που δεν προβλέπεται από το νόμο».
Δηλαδή, με λίγα λόγια, το συμπέρασμα που μπορεί να βγάλει κάποιος είναι ότι ο επιχειρηματίας Δημήτρης Μάρης, επί δύο χρόνια παρανομούσε συστηματικά στις πλάτες διαφημιζομένων επιχειρήσεων, καθώς αυτές έδιναν τα λεφτά τους για προωθούν τα προϊόντα τους σε ένα ραδιοφωνικό σταθμό που παρανόμως είχε μετατραπεί από μουσικό σε ενημερωτικό.
Η «γραμμή» που ακολούθησαν μέχρι σήμερα τα ΜΜΕ του Δημήτρη Μάρη (και όταν λέμε μέχρι σήμερα, εννοούμε μέχρι τις εκλογές της 7ης Ιουλίου) ήταν υπέρ του ΣΥΡΙΖΑ, δηλαδή υπέρ της κυβέρνησης του Αλέξη Τσίπρα.
Υπενθυμίζεται ότι ο Δημήτρης Μάρης στις αρχές του έτους «τάραξε» την αγορά με την επιτυχή πώληση της διαδικτυακής πλατφόρμας «STOIXIMAN» στον ΟΠΑΠ.
Υπενθυμίζεται ακόμη ότι στο παρελθόν είχε βρεθεί στο στόχαστρο καταγγελιών και αποκαλύψεων για το γεγονός ότι η εταιρεία του, καθώς και άλλες 23 εταιρείες διαδικτυακού στοιχήματος (που από το 2011 είχαν ενταχθεί σε «μεταβατικό καθεστώς λειτουργίας» με το νόμο 4002 του Ευάγγελου Βενιζέλου το 2011) δεν απέδιδαν ούτε ένα ευρώ στο ελληνικό δημόσιο μιας και είχαν τις έδρες τους σε φορολογικούς παραδείσους.
Υπενθυμίζεται ότι ο Δημήτρης Μάρης είχε βρεθεί στο επίκεντρο της προσοχής (των αρχών) και για άλλες υποθέσεις.
Σε κάθε περίπτωση, πριν το μεγάλο deal με τον ΟΠΑΠ, η εταιρεία του Δημήτη Μάρη είχε καταφέρει να ελέγχει, χωρίς άδεια επί της ουσίας, το 50% του διαδικτυακού τζόγου, επί οκτώ συνεχόμενα χρόνια, από το 2011 έως το 2019.
Στη συνέχεια λίγο πριν από τη λήξη της «μεταβατικής λειτουργίας» της εταιρείας του (στο τέλος του 2019) ο Δημήτρης Μάρης κατάφερε να την πουλήσει έναντι περίπου 90 εκατ. ευρώ.
Τι έκανε τα προηγούμενα χρόνια, όμως, ο Δημήτρης Μάρης;
Θεωρούσε πως «παίζοντας» ΣΥΡΙΖΑ ή προβάλλοντας τα επιτεύγματα της κυβέρνησης του Αλέξη Τσίπρα, θα είχε το κεφάλι του ήσυχο.
Θεωρούσε πως δεν θα χρειαζόταν να ανησυχεί για παράδειγμα για το καθεστώς αδειοδοτημένης λειτουργίας της πλατφόρμας «STOIXIMAN» δεδομένης μάλιστα της βούλησης της προηγούμενης κυβέρνησης να βάλει τάξη στο πεδίο του διαδικτυακού τζόγου, αλλά και να πατάξει τον παράνομο, επίγειο και διαδικτυακό. Η εντύπωση που είχε βέβαια σχηματίσει ο Δημήτρης Μάρης, επειδή η γραμμή των ΜΜΕ που ελέγχει ήταν φιλοΣΥΡΙΖΑ, δεν σημαίνει σε καμία των περιπτώσεων πως η προηγούμενη κυβέρνηση του είχε κάνει τα χατίρια.
Ο Δημήτρης Μάρης, όμως, δεν είναι ΣΥΡΙΖΑ. Ο Δημήτρης Μάρης είναι επιχειρηματίας και κοιτάζει το συμφέρον του, είτε με τον Αλέξη Τσίπρα πρωθυπουργό, είτε με τον Κυριάκο Μητσοτάκη.
Στις 22 Ιουλίου αποδείχθηκε ότι η... γκρίζα αυτή δραστηριότητα - η δραστηριότητα δηλαδή που έχει να κάνει με τον διαδικτυακό τζόγο - δεν ήταν η μοναδική του εν λόγω επιχειρηματία, αφού το ΕΣΡ παραδέχτηκε ότι και ο ραδιοφωνικός του σταθμός, λειτουργούσε χωρίς ειδησεογραφική άδεια.
Ας πάμε ξανά, όμως, στο πολιτικό σκέλος της διαδρομής και της δραστηριότητας του επιχειρηματία.
Όταν ο Δημήτρης Μάρης αντιλήφθηκε ότι έρχεται το τέλος της κυβέρνησης του Αλέξη Τσίπρα και αφού πούλησε τον «STOIXIMAN», «άλλαξε πλευρά» κάνοντας την πρώτη χάρη στην κυβέρνηση Μητσοτάκη: NEWS247 και φυσικά οι εργαζόμενοι δημοσιογράφοι που υποστήριξαν την κυβέρνηση του Αλέξη Τσίπρα ΤΕΛΟΣ!
Είναι «ηλίου φαεινότερον» ότι η επιδίωξη του Δημήτρη Μάρη είναι η αποκατάσταση των καλών σχέσεων με το σύστημα Μητσοτάκη και η δημιουργία στενών σχέσεων με τη νέα κυβέρνηση. Αντικειμενικός σκοπός του επιχειρηματία η αδειοδότηση και επισήμως της «STOIXIMAN» χωρίς παύση της λειτουργίας της, ώστε να συνεχίσει να κυριαρχεί στην ελληνική αγορά.
Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι συμπορευόμενος με τις προθέσεις της νέας Κυβέρνησης για την επιστροφή Ελλήνων του εξωτερικού «βάζει βαθιά το χέρι στην τσέπη» με την πρωτοβουλία «try this at home», που ανακοίνωσε η «STOIXIMAN» προσφέροντας 2.000 ευρώ σε κάθε εργαζόμενό της, που θα επιστρέψει στην Ελλάδα.
Θα «τσιμπήσει» ο κύριος Μητσοτάκης με τη στροφή Μάρη ή θα σταθεί στις προεκλογικές του εξαγγελίες για διαφάνεια, ίση μεταχείριση και αξιοκρατία στην αντιμετώπιση των επιχειρηματιών;
https://www.periodista.gr
Δηλαδή, με λίγα λόγια, το συμπέρασμα που μπορεί να βγάλει κάποιος είναι ότι ο επιχειρηματίας Δημήτρης Μάρης, επί δύο χρόνια παρανομούσε συστηματικά στις πλάτες διαφημιζομένων επιχειρήσεων, καθώς αυτές έδιναν τα λεφτά τους για προωθούν τα προϊόντα τους σε ένα ραδιοφωνικό σταθμό που παρανόμως είχε μετατραπεί από μουσικό σε ενημερωτικό.
Η «γραμμή» που ακολούθησαν μέχρι σήμερα τα ΜΜΕ του Δημήτρη Μάρη (και όταν λέμε μέχρι σήμερα, εννοούμε μέχρι τις εκλογές της 7ης Ιουλίου) ήταν υπέρ του ΣΥΡΙΖΑ, δηλαδή υπέρ της κυβέρνησης του Αλέξη Τσίπρα.
Υπενθυμίζεται ότι ο Δημήτρης Μάρης στις αρχές του έτους «τάραξε» την αγορά με την επιτυχή πώληση της διαδικτυακής πλατφόρμας «STOIXIMAN» στον ΟΠΑΠ.
Υπενθυμίζεται ακόμη ότι στο παρελθόν είχε βρεθεί στο στόχαστρο καταγγελιών και αποκαλύψεων για το γεγονός ότι η εταιρεία του, καθώς και άλλες 23 εταιρείες διαδικτυακού στοιχήματος (που από το 2011 είχαν ενταχθεί σε «μεταβατικό καθεστώς λειτουργίας» με το νόμο 4002 του Ευάγγελου Βενιζέλου το 2011) δεν απέδιδαν ούτε ένα ευρώ στο ελληνικό δημόσιο μιας και είχαν τις έδρες τους σε φορολογικούς παραδείσους.
Υπενθυμίζεται ότι ο Δημήτρης Μάρης είχε βρεθεί στο επίκεντρο της προσοχής (των αρχών) και για άλλες υποθέσεις.
Σε κάθε περίπτωση, πριν το μεγάλο deal με τον ΟΠΑΠ, η εταιρεία του Δημήτη Μάρη είχε καταφέρει να ελέγχει, χωρίς άδεια επί της ουσίας, το 50% του διαδικτυακού τζόγου, επί οκτώ συνεχόμενα χρόνια, από το 2011 έως το 2019.
Στη συνέχεια λίγο πριν από τη λήξη της «μεταβατικής λειτουργίας» της εταιρείας του (στο τέλος του 2019) ο Δημήτρης Μάρης κατάφερε να την πουλήσει έναντι περίπου 90 εκατ. ευρώ.
Τι έκανε τα προηγούμενα χρόνια, όμως, ο Δημήτρης Μάρης;
Θεωρούσε πως «παίζοντας» ΣΥΡΙΖΑ ή προβάλλοντας τα επιτεύγματα της κυβέρνησης του Αλέξη Τσίπρα, θα είχε το κεφάλι του ήσυχο.
Θεωρούσε πως δεν θα χρειαζόταν να ανησυχεί για παράδειγμα για το καθεστώς αδειοδοτημένης λειτουργίας της πλατφόρμας «STOIXIMAN» δεδομένης μάλιστα της βούλησης της προηγούμενης κυβέρνησης να βάλει τάξη στο πεδίο του διαδικτυακού τζόγου, αλλά και να πατάξει τον παράνομο, επίγειο και διαδικτυακό. Η εντύπωση που είχε βέβαια σχηματίσει ο Δημήτρης Μάρης, επειδή η γραμμή των ΜΜΕ που ελέγχει ήταν φιλοΣΥΡΙΖΑ, δεν σημαίνει σε καμία των περιπτώσεων πως η προηγούμενη κυβέρνηση του είχε κάνει τα χατίρια.
Ο Δημήτρης Μάρης, όμως, δεν είναι ΣΥΡΙΖΑ. Ο Δημήτρης Μάρης είναι επιχειρηματίας και κοιτάζει το συμφέρον του, είτε με τον Αλέξη Τσίπρα πρωθυπουργό, είτε με τον Κυριάκο Μητσοτάκη.
Στις 22 Ιουλίου αποδείχθηκε ότι η... γκρίζα αυτή δραστηριότητα - η δραστηριότητα δηλαδή που έχει να κάνει με τον διαδικτυακό τζόγο - δεν ήταν η μοναδική του εν λόγω επιχειρηματία, αφού το ΕΣΡ παραδέχτηκε ότι και ο ραδιοφωνικός του σταθμός, λειτουργούσε χωρίς ειδησεογραφική άδεια.
Ας πάμε ξανά, όμως, στο πολιτικό σκέλος της διαδρομής και της δραστηριότητας του επιχειρηματία.
Όταν ο Δημήτρης Μάρης αντιλήφθηκε ότι έρχεται το τέλος της κυβέρνησης του Αλέξη Τσίπρα και αφού πούλησε τον «STOIXIMAN», «άλλαξε πλευρά» κάνοντας την πρώτη χάρη στην κυβέρνηση Μητσοτάκη: NEWS247 και φυσικά οι εργαζόμενοι δημοσιογράφοι που υποστήριξαν την κυβέρνηση του Αλέξη Τσίπρα ΤΕΛΟΣ!
Είναι «ηλίου φαεινότερον» ότι η επιδίωξη του Δημήτρη Μάρη είναι η αποκατάσταση των καλών σχέσεων με το σύστημα Μητσοτάκη και η δημιουργία στενών σχέσεων με τη νέα κυβέρνηση. Αντικειμενικός σκοπός του επιχειρηματία η αδειοδότηση και επισήμως της «STOIXIMAN» χωρίς παύση της λειτουργίας της, ώστε να συνεχίσει να κυριαρχεί στην ελληνική αγορά.
Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι συμπορευόμενος με τις προθέσεις της νέας Κυβέρνησης για την επιστροφή Ελλήνων του εξωτερικού «βάζει βαθιά το χέρι στην τσέπη» με την πρωτοβουλία «try this at home», που ανακοίνωσε η «STOIXIMAN» προσφέροντας 2.000 ευρώ σε κάθε εργαζόμενό της, που θα επιστρέψει στην Ελλάδα.
Θα «τσιμπήσει» ο κύριος Μητσοτάκης με τη στροφή Μάρη ή θα σταθεί στις προεκλογικές του εξαγγελίες για διαφάνεια, ίση μεταχείριση και αξιοκρατία στην αντιμετώπιση των επιχειρηματιών;
https://www.periodista.gr